CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

kolmapäev, 25. veebruar 2009

10. Karburaator

Kuna peal olev neljalõõriline Holley







oli dateeritud aastast 1997, siis suurt remonti sellega ette ei võtnud.
Vahetatud said vaid tihendikomplekt ning juba eemalt silmatorkavalt erinevad nõelklapid:





Selle parempoolse kohta väidab Holley manuaal, et seda ei tohiks tegelikult üldse kasutada (kuna tegemist on odava reproduktsiooniga, millel tunduvalt väiksem läbilaskevõime). Mõlemad said välja vahetatud uute Holley originaalide vastu + kõik tihendid ja membraanid:










Peenreguleerimine (ujukite tasemed + tühikäik jne) jääb juba pärastiseks; siis kui mootor peal ja töötab...






Tihtilugu kurdetakse, et ameerika autod võtavad palju bensiini. Ja et mida vanem auto, seda rohkem võtab. Üldjuhul olen täitsa nõus selle jutuga:















Mida aeg edasi (ja vanema autoga tegu), seda rohkem tekib neid auke sinna kütusetorustikku...:) Juhul, muidugi, kui selle torustikuga midagi ette ei võta. See siin sai lihtviisil lühemaks lõigatud ning ülejäänu uuesti galvaniseeritud, et vähemalt mõnikümmend aastat uuesti roostetamise poole pealt rahu saaks...Pealegi, edaspidi on meil nüüd tegemist ökoautoga.


Siin pildi peal näeb seesama toru juba parem välja: