CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

kolmapäev, 5. oktoober 2011

9. Kokkupanek.


Kuna kere koosneb sajast erinevast tükist, mis kõik sai eraldi värvitud, siis kokkupanek sellise auto puhul oli suhteliselt mahukas ning aegavõttev.
Kuna raam oli vahetunud, siis kõik detailid asetsesid pisut teise koha peal ning nende omavaheline kokkuajamine tuli kõik uuesti nullist teha.

Paak lekkis umbes seitsmest kohast:




Pärast aukude ülejootmist ka uus värv:





Kuna olime lugenud hirmulugusid, et Series`iga maanteel sõites pole võimalik kaasreisijatega normaalselt, ilma karjumata vestelda, siis pisut sai tegeletud ka mürasummutamisega. Kuna tagaosa on kõige suurem tükk autol ning eeldatavasti ka sõidu ajal kumiseb ning kuna näha ei tohtinud midagi jääda, siis lasime tagaosa põhja alla rootslaste vastleiutatud veebaasil vedela mürasummutusaine.






Pärast selle kuivamist lasin peale veel ka ühe kihi pritshermeetikut, mis ühtlasi töötab ka kivikaitsena:





Vedela mürasummutusaine nimi oli Noxudol ning tootja reklaamib seda ise youtubes nii:





Siin sai korraks proovitud ka neljapunkti turvavöödega Recaro sportistmeid:



...aga kuna istuja kaaluklass neil istmetel oli vaid 9 - 36kg, siis kasutusse läksid siiski originaalistmed.


Inglismaalt B-osana tellitud taga - ja suunatuled vajasid kõik pisut ümbertegemist:
(nii sõlmitud juhtmetega nad olidki, uskumatu tegelikult)




Auto omanik leidis ebayst ka autole originaalse Fairey Capstan vintsi, mis töötas väntvõlli otsaratta väljavõttelt (vahel pisike käigukast) ning vintsimiseks vajab üht meest veel lisaks, kes ümberkeritud köit kogu aeg pinges hoiab.
Aga selle eest on väga ajastutruu.
Paigalduseks tuli raamile auke juurde puurida ning popmutrid paigaldada:





Siin on näha ka püüet salongi pisut vaiksemaks saada: