Esimene ülesanne enne värskelt värvitud kere kokkupanemist on põhja tegemine; enne ei saa ju ühtegi vidinat põhja külge kinnitada:
Selleks, kõik augud teiselt poolt kinni kinni katta (jääb, jah, meenutama väriseva käega habemeajamist..)
tagaosa, kuhu paak hiljem tuleb (Stangil on paak ühtlasi ka pagasniku põhjaks)
...ning võiski põhjakaitse peale (õigemini, alla) lasta:
Esitiivad läksid külge kõige viimasena, lihtsalt et neid tehnika külgepanekul ära ei hõõruks.
..................
Samuti oli vaja teha enne salongi kokku panemist mõned mürasummutustööd. Selleks kasutasin taas tavalist Terosoni 4mm pigimatti, mis on hästi paigaldatav ning mõnus töötada:
Pigitatud sai ka kere tagaosa, s.h tagakoopad, tagatiivad seestpoolt, kütusepaak (kes ikka tahab salongis bensiini loksumist kuulata; selleks on kütusenäidik, eksole) jne.
Torpeedoplekile läks lisaks pigile ja originaalmatile (mis on uue vaiba küljes kleebituna) ka paar kihti spetsiaalset niiskuskindlat 10mm paksust summutusmatti.
Mootori hääl peab kuuldav olema summutist, mitte läbi tuleseina.
Kõige meeldivam osa kere juures on, muidugi, suuremate detailide külgepanek, mis visuaalselt kõige suurema efekti annavad:
Tekib tunne, et projekt, mille kallal juba mitu-mitu kuud oled töötatud, võib siiski kunagi ka kokku ja terveks autoks saada...
pühapäev, 1. märts 2009
11. Algab kere kokkupanek.
Postitaja: Hart Jürine kell 14:30
Sildid: Ford Mustang Fastback 1969
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
0 kommentaari:
Postita kommentaar