Selle auto osadeks võtmisel jõudsin üsna kiiresti tõsiasjani, et roostes polte pole mõtetki proovida lahti keerata; hulka lihtsam on kinnine polt kohe ja veel rohkem kinni keerata.
Siis läheb ta pigem kohe katki ning jääb ära tundidepikkune tulega kuumutamine, leotamine, keeramine jne, kusjuures enne lõplikult küljest eemaldumist läheb polt ikkagi pooleks...:)
Katkikeeramise kasuks rääkis ka tõsiasi, et autot oli Eestis (küll ilmselt aastaid tagasi) kapitaalselt remonditud ning seetõttu kereosad peaaegu enam ei olnud kinnitatud originaalis kasutatavate tollkeermega poltidega.
See valge kojameeste nupp on ilmselt pärit mõne vene auto küljest:
Need järgmised tuuningud, aga, miskipärast arvan, on tehtud Soomes, kus see auto samuti pikka aega veetnud on...(ja kus ta omal ajal ka uuena müüdi...)
Viimaselt pildilt pidasin silmas sumbutisukalaadset toru, mis jooksis pea eest taha, s.o. pikkus umbes 2m.
Totaalselt kinnikasvanud steering relay lahtivõtmiseks kasutasin sellist...
...suht lollikindlat meetodit, ehk pressisin ta tavalise garaažitungiga välja. Umbes 3t kannatavate koormaköitega võis pressimise hetkel kitarri mängida...:)
0 kommentaari:
Postita kommentaar