Eile õhtul sai Mark 7 siis kodugaraaži veetud.
Kuna vanakesel olid ilmsed veeremisprobleemid (pidurid kinni - neljakesi lükates vaevu veeres), siis oli esimeseks tööks piduritega tegelemine.
Otsustasin kõik klotsid esialgu maha võtta, et autot saaks ka üksinda vajadusel veeretada.
Trumlid tulid 50 aastase auto kohta üllatavalt lihtsalt küljest ära:
Klotsid on korras, tegemist vajavad ainult pidurisilindrid. Samuti vajab korrastust käsipidurisüsteem. Keegi on lähiminevikus ette isegi uued klotsikatted paigaldanud, mida järeldasin sellest, et needid olid uued ja läikivad.
Klotsid panin kindlasse kohta hoiule.
Lisaks takistas auto veeremist esimene parem rattalaager, mille määre oli niivõrd hangunud, et ise ka imestasin, kuidas selline asi üldse võimalik on. (siiani olen isehanguvad määret kohanud ainult VAG Grupi autodel)
Laagri võtsin lahti, pesin läbi ja panin uue määrdega kokku.
Auto on nüüd veeretamiskõlbulik.
Tutvusin lähemalt ka ülejäänud kolaga, mis autoga kaasa tuli.
Kahes kastis, mis pagassis, oli tohutu hunnik asju, osad isegi neist tuttuued, mis siis, et aastast 1970, aga ikkagi kasutamata ja sildidki veel küljes.
Samuti leidsin üles starteri...
...täpselt õige asi, ilma tõmbereeeta nagu tollal kombeks oli.
0 kommentaari:
Postita kommentaar