Kuna piduritega seoses on levinud trend, et kõik trumlid tuleb tingimata vahetada ketaste vastu, siis sai vastu võetud otsus, et seekord ujume vastuvoolu.
Ehk et teeme ideaalselt korda kõik neli trumlit ning siis otsustame edasi.
Kuna tegemist on ikkagi muskelautoga, siis puhtalt funi jaoks sai tagumistele vahele ühendatud käsitsi reguleeritav proportioning valve. Kui tavaolukorras on tagumistele reguleeritud umbes 70% pidurite rõhust (vesrsus 100% esimesed), siis enne kummipõletamist saab seda kuni 0%-ni kiirelt maha keerata.
Kuna PV on nii pisike, siis kaamera automaatfookus teda peapumba ja jagamispea vahel peaaegu ei märkagi:
Kuna PV on nii pisike, siis kaamera automaatfookus teda peapumba ja jagamispea vahel peaaegu ei märkagi:
Piduriosad läksid pea 100% taaskasutusse, uued said vaid torud ja voolikud.
Trumlid ja backplate`d said musta passiveeringu; muud pisividinad valge. Lisaks passiveeringule said trumlid peale veel ka vastupidava polüuretaanvärvi.
0 kommentaari:
Postita kommentaar