CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

esmaspäev, 16. märts 2009

14. Mootor + kast

Kuna mootor oli üsna hiljuti uued kolvid, saaled jne saanud, siis tegelesin ainult nö. kosmeetikaga ning vahetasin nukkvõlli, mis oli kapremondi käigus jäänud vahetamata.









Et galvaanikasse saadetud mootori poldid oma kohtadele ikka tagasi mahuks:







...sai üle keermestatud mitte ainult termostaadi korpuse poldiaugud, vaid kõik keermestatud osad:






Viimasel pildil olev hunnik polte just 5/16 coarse keermelõikuriga üle käidud.
Suht tüütu on igast vidinast koos tekstiga pildi tegemine, aga ajalugu on näidanud, et hiljem, kokkupanekul, on sellest palju abi:



Galvaniseerida olen siiani lasknud ikkagi kõik (kere-, mootori-, sildade- jne-poldid/mutrid korraga ja pärast on lahtisorteerimine piltide olemasolul hulka lihtsam.



Pisut edasiviivamat tööd ka; pärast traatharja läks roosteaktiivne krunt:



...ning custom segada lastud Fordi potisinine plokivärv:



Viimaselt pildilt selgub ka, miks mootori polte vaja uuesti galvaniseerida oli.
Kuna päris õige süütehetk selgub alles käivitamisel, siis joonistasin peale võimalikult palju variante, alates tehase 10 kraadist kuni 40-ni:



Kastiga läks seekord lihtsalt - pisut kohendamist (kulissid + uus asendiandur), lisaks välispesu ja nii ta peale läkski:










0 kommentaari: