Et galvaanikasse saadetud mootori poldid oma kohtadele ikka tagasi mahuks:
...sai üle keermestatud mitte ainult termostaadi korpuse poldiaugud, vaid kõik keermestatud osad:
Viimasel pildil olev hunnik polte just 5/16 coarse keermelõikuriga üle käidud.
Suht tüütu on igast vidinast koos tekstiga pildi tegemine, aga ajalugu on näidanud, et hiljem, kokkupanekul, on sellest palju abi:
Galvaniseerida olen siiani lasknud ikkagi kõik (kere-, mootori-, sildade- jne-poldid/mutrid korraga ja pärast on lahtisorteerimine piltide olemasolul hulka lihtsam.
Pisut edasiviivamat tööd ka; pärast traatharja läks roosteaktiivne krunt:
...ning custom segada lastud Fordi potisinine plokivärv:
Viimaselt pildilt selgub ka, miks mootori polte vaja uuesti galvaniseerida oli.
Kuna päris õige süütehetk selgub alles käivitamisel, siis joonistasin peale võimalikult palju variante, alates tehase 10 kraadist kuni 40-ni:
Kastiga läks seekord lihtsalt - pisut kohendamist (kulissid + uus asendiandur), lisaks välispesu ja nii ta peale läkski:
0 kommentaari:
Postita kommentaar