Olen ka ise pisut vanema ja haruldasema (Eestis on vaid üks veel) Alfa Romeo omanik ( selle auto taastamis- või, õigemini väljendudes, remondilugu on siin: http://klassikarent.ee/index.php?pg=sisu&id=62&keel=est ), olen kogu aeg mõelnud, et tahaks taastada ka mõnd nö. legendAlfat, s.o. autot, mis oleks pärit ajast, kus BMW oli veel Alfa kõrval poisike ning kus õige veoskeem käis ikka klassikaliselt: mootor + kast ees ning kardaaniga tagavedu.
Dear Mister,
with reference to your request we are informing you as follows.
According to our documentation files, the chassis number AR 1284656 originally corresponds to an Alfa Romeo GT 1300 Junior (105.30), manufactured on the 28th May 1974 and sold on the 19th June 1974 to Alfa Romeo
The body colour is Alfa red (AR 501), with grey velvet interiors.
Yours, Sincerely,
Marco Fazio
Kas pole mitte super suhtumine...? Niiet pole ühtigi, et ainult Aston ja Porsche mäletavad omi vanu mudeleid...(ja hoolitsevad ka nende eest...)
Veel esmaseid pilte:
Sõidukatse tegemiseks pidi kõigepealt lekkiva siduri kuidagimoodi tööle saama. Süsteem õhutas end ise ja pea see ka õnnestus.
Käigud lülitusid vana Romeo kohta hästi - vanadega tegelevad alfistid teavad ju neid terasrõnga taolisi sünkroneid, mida vanemad mudelid kasutasid ja mis töökorras olekus tagasid küll superkiire käiguvahetuse, aga kulusid tunduvalt kiiremini, kui tavalised, messingist koonus-tüüpi sünkronisaatorrõngad. Hind on neil tavaliselt, aga, kõrgem kui messingrüngastel ning vahetatakse tingimata koos kiguvahetusmuhviga, mis lisab kulusid veelgi...
Selle auto juures, tundus vähemalt, et nad töötasid.
Mootor käivitus suht vabalt, tõmme oli rahuldav, aga tühikäigul natuke puterdas.
Pidur oli vana ja pikalt seisnud auto kohta samuti rahuldav - 4 ketast vist isegi kõik töötasid kaasa.
Numbreid väga üksühele ilmselt võtma ei pea (tegu on ikka väga vana ja veneaegse, lisaks veel oma tehtud, survemõõtjaga); aga numbrite erinevusi ja muutumist peaks jälgima küll: neljas silinder ärkas pärast õlitamist ellu, aga esimene mitte.
2 kommentaari:
Mis aasta auto see on?
Mercedes teab ja vastab kiiresti, mis ja millal tehtud, samuti Volkswagen.
Ja BMW'le ei valmistanud vähimatki probleemi öelda 1939.aasta R12-ne sünnihetk.
Mäletajaid on rohkem kui üks tootja.
Aga selle auto sündimise hetkeks olid olemas juba 2002 turbo ning 2002ti ehk masinad, mille pärast ei pidanud BMW sõrmeotsagagi häbenema.
Postita kommentaar