Operatsioonisaali jõudis see masin järgmiste muredega:
- Mootoriruum nägi pisut roostene ja kole välja.
- Üks väljalaskekollektoritest lekkis.
- Roolivõimendi lekkis.
- Esiistet polnud võimalik edasi tagasi liigutada. (see käis tal, nagu kõik ülejäänugi, elektriga)
- Esiuste elektriliste kolmnurkakende liigutamine ei toiminud.
- Elektriaknad ei töötanud.
- Automaatne kliimasüsteem (jah, see oli juba sellise aastaarvuga autol olemas !!! ) ei töötanud.
- Käigukast lekkis.
- Tehasest algselt peal olnud nahkkatus oli puudu.
- Kõik, mis töötas vaakumi jõul, oli rivist väljas.
- Starter vahel töötas, vahel mitte.
- Mootor ei hoidnud külmalt kõrgemat pööret.
Kõik asjad, k.a. kliimasüsteem said korda.
kapotialust sai pisut värvitud, klapikaaned värvitud jne
mõned algselt galvaniseeritud detailid üle tsingitud
Väljalase keevitusega parandatud
roolivõimu toru uus tehtud
esiistme mootori sidur asendatud (piltidel on ajutine variant!)
kolmnurkakende hammasrattad (silumiinist!) uued peale keevitatud. (ajutiselt - täna saab neid ka terasest tehtuna tellida.)
akende lülitid - juntmed üle käidud
kliimaplokk puhastatud, klemmid vahetatud, vaakumijagaja taastatud
temp. andur häälestatud
spidomeetri trossi ajami simmerling vahetatud
kõik vaakumilekked kõrvaldatud + torud vahetatud
starter remonditud
mootori külmkäivitussüsteem elustatud
nahkkatus uus õmmeldud ning külge liimitud. (tegija: Vello Leimann )
kliimapumbal tihendikomplekt vahetatud ning süsteem R12 asendusgaasiga täidetud.
kliimapumbal tihendikomplekt vahetatud ning süsteem R12 asendusgaasiga täidetud.
0 kommentaari:
Postita kommentaar