CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Reede, 26. märts 2010

3. Raam

Demontaaž jätkub.


Iga polt ja mutter, mis küljest sai keeratud ja mis originaal tundus olevad, sai sai külge pildi ja sildi


Seekord kasutasin esimest korda sellist omaleiutatud digimeetodit poltide ja mutrite meelespidamiseks. Aega võtab pisut rohkem, aga see-eest on lollikindel; sildid ei kustu ära ja poldid saab kohe galvaanikasse minevate asjade kasti visata.
Sekka, muidugi, ka vana head minigrip kilekottide süsteemi...

Umbes pisut alla kuu kulus sinnamaani jõudmiseks, et raam eraldatud ning ka puhastatud:







Kuna juba liivapritsikohas oli pilt enam-vähem selge, siis ei viitsinud keegi teda sisse mässida ning väljas oli lörtsi ja lögane talvelõpu ilm; sellest ka see värske pindmine rooste...

Algasid raamiotsingud, kõigepealt siit kohapealt ning hiljem ka piiri tagant.

Kuna kohapeal korralikku ei leidunud (kõik olid samasugused), siis sai tellitud ta http://www.richardschassis.co.uk/ -st Inglismaalt.

Välja nägi täpselt selline nagu piltidel lubatud, lisaks kõik vajalikud keermed värskelt üle keermestatud ning augud õigesse mõõtu üle puuritud. (tsingikiht on ju paks)
Välja nägi selline:



Kuna tsingile värvimine on keerulisem, kui tavalisele rauale/terasele, siis sai konsulteeritud Tikkurila esindusega (soomlased ju samuti lumehanges elavad ja oma tsingitud liiklusmärke jne pidevalt värvivad).
Nendel oli pakkuda tsingi jaoks sobiv spetsiaalne krunt.
Värviks valisime samuti Tikkurila Temadur 50 2k poluretaanvärvi, mis tekitas raamile kena välisviimistluse.
Iseenesest teda värvida poleks üldse vaja olnudki, lihtsalt keegi ei tahtnud, et ta seal auto all nii silmipimestavalt läigiks.



Edasi sai juba vedrusid, sildu jms külge keerama hakata.